Jump to content
  TPR Home | Parks | Twitter | Facebook | YouTube | Instagram 

sjsharkattack10

Members
  • Posts

    124
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by sjsharkattack10

  1. sent in for mini new hotness. I'm going alone so if you're going let's be friends
  2. Off topic but yesterday was haunt job fair. One of my co workers got hired and told me everything that is happening and it's pretty exciting. I won't ruin it for people who want to wait for Offical announcements but if you wanna know just ask also nobody mentioned it but cornstakers is getting a new layout and moving from the back to the front to make room for a new maze.
  3. Glad to hear the rumors were false. I sorta believed it cause they predicted the new maze. If we were going with recycled mazes from knotts I would love to see terror of London or lockdown.
  4. I heard terror of London is replacing warewolf canyon. I also heard that uncle bobos is replacing carnevil. Looks like we are getting hand me downs from knotts. All solids mazes but was hoping for something new. We shall wait and see
  5. Off topic but I was listening to the season pass podcast and they were talking to the president of Cedar fair and he was saying that CGA will become the next knotts when it comes to Halloween Haunt. It gets me very excited about that part of their future
  6. hey guys i only need 5 more bucks to reach 75. Anyone wanna help me out? : )
  7. Haven't been on here in a while it's great to see all the money that has been raised. Currently I'm at 70 dollars so if anyone wants to donate it would mean a lot. I'm also still considering dieing my hair pink for the event if I raise 200 dollars
  8. You know man I love your spirit and all but I kinda think that goal is a bit too high. More power to you if you can make it though! It's suppose to be hard but reachable which I think 500 is since once I hit 200 it will jump to 300 with my donation. I think I can do it and u know u wanna see me with pink hair lol. I really hope it's not top gun we ride I just don't like that ride lol but who cares it's for a good cause
  9. Just a reminder if I reach my goal (200 dollars) I will donate 100 dollars of my own money and if I reach 500 dollars I will die my hair pink for the event anything helps
  10. So I don't know if someone was talking about me or not cause the comments have been deleted but either way I'm sorry if it comes off as me wanting to win cause I say "donate to me and I will die my hair pink" or something like that it's not cause I wanna win it's cause I wanna help these kids just like we all do. I'm a creative guy and look for ways to get the most out of things. Even if those comments werent about me like Robb said we're in this together. Sure the prizes are cool but I'm pretty sure none of us are doing it for them. We are doing this for the kids let all remember that
  11. Just imagine my hair but pink lol. I cut it pretty often so it might be shorter
  12. Help me reach my goal (200 bucks) and I will not only donate 100 bucks of my own money but I will die my hair pink. Pics will be shown
  13. I decided that if I reach my goal (which is 200 bucks) I will donate 100 bucks of my own money so if anyone wants to help me reach my goal it would mean alot.... I'm Chris and I have been riding coasters for over 10 years. I also have worked at CGA. I'm doing this for the kids and to have a great time if anyone wants to add me on Facebook please do so I love meeting new people Facebook.com/sowrongitschris
  14. if anyone wants to donate to me it would mean a lot and also if you are doing the event I will match what you donate to me right back to u. Lets help each other out and more importantly lets help the kids out
  15. hey guys I signed for coasting for kids at CGA. Any donation counts and it would mean alot to not only me but the kids : ) www.firstgiving.com/fundraiser/chrisayala/CaliforniasGreatAmerica
  16. I signed up for the event at CGA : ) heres my page link also here's a tip if u use facebook make an event page and invite all your friends to donate and tell them to invite people to donate as well it will build up really fast and help more kids out : ) http://www.firstgiving.com/fundraiser/chrisayala/CaliforniasGreatAmerica
  17. Nah ghost hunters. I never liked ghost adventures, they are to dramatic and think everything they get is paranormal.
  18. Dang nibbler that's a weird story. It might be the dad of the kid who died in the supposed fire. I heard the whole family died but had never heard about the dad just the child before this.
  19. Found a website that has four stories about haunted great America. It also has other places in California. I'm on my iPod so I can't forward the link but I will write it on here and u can copy and paste Theshadowlands.net/places/California3.htm
  20. We are just prepping for when great America really becomes a "ghost town" lol jk. Nibbler how do u know that it wasent a child? I'm just going by what my uncle has said. They even claim to have seen him one night. I believe their is a thread for ghosts in theme parks somewhere on tpr, I know for sure I saw it somewhere online with all these great stories about theme parks and ghosts. Showtime theater being on of them. As for drop tower the boy fell out of cabin 3 and that's where it happened. Me and my friend are still talking about that.
  21. I had a weird experience when I was working drop zone. A penny fell from the seat that the kid had fallen out of after we had cycled 6 times with empty seats (we were opening the ride) it would have fallen out after the first time and their wasent even a penny when I checked the seat right before it happened. Weird. However I don't think drop zone is haunted. They say ghost haunt places they are connected to so I feel like no guest who have died here would haunt the park. Unless they loved coming here the only other connection is that this is where their death happened. The showtime theater is haunted by a little boy. The story goes before it was great America a house was there and it burned down and the boy died. My uncle has told me many stories about this ghost. If anyone wants to hear more let me know
  22. Anyone thinking of going to global winter wonderland. Don't. It's cool lights but not worth 12 bucks. Also I have heard many stories about great America being haunted and my uncle has had experiences lol
×
×
  • Create New...

Important Information

Terms of Use https://themeparkreview.com/forum/topic/116-terms-of-service-please-read/